Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackNederlands176 blz.9789044650433
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Niet alleen verliezen oude volkspartijen stelselmatig aanhang, maar het gat dat zij laten vallen wordt opgevuld door een keur aan belangenpartijen en populistische groeperingen. Meer
41% KORTING
paperbackNederlands272 blz.9789029087766
1e druk
27-11-2013
De auteur beschrijft hoe kiezers en gekozenen elkaar op cruciale onderwerpen vaak niet begrijpen en behandelt hij de vraag: heeft stemmen eigenlijk wel zin? Meer
gebondenNederlands240 blz.9789462586611
1e druk
7-2-2025
Dit boek geeft inzicht in de veranderende organisatie en dynamiek van de verkiezingscampagne, de middelen die door partijen worden ingezet om hun boodschap aan de kiezer over te brengen en de rol die de media spelen. Meer
e-bookNederlands190 blz.9789044650747
1e druk
9-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Niet alleen verliezen oude volkspartijen stelselmatig aanhang, maar het gat dat zij laten vallen wordt opgevuld door een keur aan belangenpartijen en populistische groeperingen. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789021344331
1e druk
4-6-2025
Gedragspsycholoog en voormalig campagneleider Bas Erlings kruipt in het hoofd van de meesters van de manipulatie en ontrafelt hun gedrag. Meer
e-bookNederlands150 blz.9789035139114
1e druk
13-5-2024
Verkiezingsdebatten op televisie beïnvloeden het verloop van de campagne en de uitslag van de verkiezingen, en nemen daarom een belangrijke plaats in binnen onze democratie. Meer
paperbackNederlands209 blz.9789052602806
1e druk
15-3-2008
Dit prikkelende boek is bedoeld voor iedereen die wil weten wat de waarde is van al die opiniepeilingen. Aan de hand van actuele voorbeelden legt Tiemeijer uit hoe opinieonderzoek werkt en waar het fout kan gaan. Meer
51% KORTING