Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Uitdagingen + oplossingen
Alle uitdagingen + oplossingen
  • Direct naar
    • Alle uitdagingen en oplossingen
    • Meest bekeken managementvragen
    • Recent gestelde vragen
    • Stel jouw managementvraag
    • Boeken als cadeau
  • Ontdek oplossingen per thema
    • Boekadviezen en geschenken
    • Digitalisering en technologie
    • Communicatie en onderhandeling
    • Compliance en regelgeving
    • alle thema’s
  • Voorbeelden
    • Boekcadeau voor promotie
    • AI toepassen op werk
    • Versterken interne communicatie
    • Voorkomen corruptie en onethisch gedrag
    • alle vragen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Boeken als cadeau
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Managementuitdagingen
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
    • Binnenkort verwacht
    • Aanbiedingen
    • Trending trefwoorden
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
    • alle rubrieken
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
    • Aanbiedingen
    • Boeken als cadeau
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Boekseriecatalogus
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Leiderschap Introducing the Thought Leader Development Model
Introducing the Thought Leader Development Model
Frank Wammes

Frank Wamnmes is een innovator met meer dan 30 jaar ervaring in IT en Technologie. Zijn motto "connect the bits with the beats" weerspiegelt zijn passie om technologie en menselijkheid te verbinden. Als COO, Executive Coach en Firewalk instructeur helpt hij organisaties en mensen groeien. Mijn zijn Thought Leader model maakt hij leiderschap toegankelijk voor iedereen.

Meer over Frank Wammes
Verkooppositie 1530Hoogste positie: 1530
Frank Wammes

Introducing the Thought Leader Development Model

Be the message, not the noise

Paperback Engels 2025 1e druk 9789401813723
Paperback | EN € 40,28 E-book | EN € 40,28
40,28
In winkelwagen
Levertijd ongeveer 4 werkdagen
Gratis verzonden

Samenvatting

In today's dynamic business landscape, relying solely on traditional marketing strategies is no longer sufficient to drive the success of your products or services. In the information age, where information is readily available, and brand promises can be validated instantly, the pace of change has accelerated, introducing increased uncertainty in purchasing decisions. In this environment, a paradigm shift is necessary in how you engage with your clients. Vision, adept branding communicated through the right networks, and the mobilization of the right individuals both within and outside your organization become paramount. In essence, it demands thought leaders capable of making a substantial impact on both your organization and your clients.

So, how does one cultivate these indispensable capabilities? This book serves as your guide, presenting a robust model forged through years of consulting experience – a field that hinges on the art of persuasion and guidance. The model, honed through seven years of impactful training sessions, has left a lasting impression on its participants. As you embark on this journey, may the insights within these pages empower you to not only navigate the complexities of thought leadership but to masterfully cultivate and wield its influence for the benefit of your organization and the clients you serve.

“Innovation and thought leadership share the common challenge of being thought of as distinctly conceptual and lacking in concrete realities. Frank Wammes brings both firmly into a series of well ground realities and adds clear steps to enable a learning path to practicing effective innovation leadership.”
Andy Mullholland – Former Group CTO Capgemini

“The program gives you the space and time to explore your own wants and build up your own approach to thought leadership. It drives you gently out of your comfort zone to develop yourself and explore new insights about your inner self. Really feeling honored and grateful to have been part of the program.”
Tim Lüecke

“The program has been eye opening for me on what the core essence of a thought leader is. After the program I´m more able to transport and communicate my expertise to an audience. You´re only a thought leader when people ask your opinion and want to listen to you.”
Marie Jansen

“My main learning has been that we can be all be storytellers and we can use this powerful tool to engage and mobilize. This program has helped give my ideas the space to breathe and to become actionable.”
Richard McMenamin

“It was a transformational experience that has already started to reshape the trajectory of my career. If you're ready to shatter boundaries, amplify your voice, and redefine what's possible, this program is your launchpad. Prepare to be inspired, challenged, and empowered beyond measure.”
Bhawesh Kumar

Trefwoorden

thought leadershippersoonlijke ontwikkelingnetwerkenpersonal brandingleiderschapcontent creatiebrandingmobilisatiecommunicatieverkopenconsultancyinnovatiemarketingpersoonlijke effectiviteitcontentcreatiebusiness developmentstrategieprofessionele groeistrategisch denkeninvloedexpertisegenerative aicontentcreatiebusiness developmentstrategieprofessionele groeistrategisch denkeninvloedexpertisegenerative ai
thought leadershippersoonlijke ontwikkelingnetwerkenleiderschappersonal brandingcontent creatiebrandingmobilisatiecommunicatieverkopenpersoonlijke effectiviteitconsultancyinnovatiemarketingcontentcreatiestrategieinvloedgenerative aibusiness developmentstrategisch denkenprofessionele groeiexpertisecontentcreatiestrategieinvloedgenerative aibusiness developmentstrategisch denkenprofessionele groeiexpertise

Specificaties

ISBN13:9789401813723
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:166
Uitgever:Van Haren Publishing B.V.
Druk:1
Verschijningsdatum:11-12-2025
Hoofdrubriek:Leiderschap

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw waardering
?
Log in om uw waardering te geven
Klik om uw waardering te geven

Over Frank Wammes

Frank Wammes heeft ruim 30 jaar ervaring in de wereld van Innovatie en Informatie technologie. Zijn motto "connect the bits with the beats" laat zien waar hij voor staat: technologie inzetten om echte impact te maken en menselijkheid centraal te behouden. Hij werkt samen met Fortune 500 bedrijven, leidde grote teams en bekleedde sleutelrollen, waaronder Chief Technology Officer voor Capgemini Europa. Tijdsn zijn carriere ontdekte Frank hoe belangrijk Thoughleadership is. Toen hij opvolgers zich voor zijn eigen rol, ontwikkelde hij een model en training: The Thought Leader Development Course. Dit programma helpt professionals om hun ideeen krachtig te delen en invloed uit te oefenen. Zijn visie is duidelijk: Thoughtleadership is geen magie, maar een vaardigheid die iedereen kan leren door oefening, overtuiging en passie. Naast zijn rol als Global COO bij Sogeti is Frank Executive Coach en gecertificeerd Firewalk instructeur. Hij begeleidt mensen bij het doorbreken van mentale barrieres en het ontdekken van hun volle potentieel. Met zijn nieuwste boek deelt hij inzichten en praktische tips om Thoughtleadership toegankelijk te maken voor iedereen die wil uitblinken in een wereld waarin technologie en menselijkheid elkaar versterken. Dit kan gelden voor consultants, developers, business analysten maar ook voor sales. Een vaardigheid die in een wereld vol van content onmisbaar is.   

Andere boeken door Frank Wammes

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Table of Contents
1 INTRODUCTION
2 THE THOUGHT LEADER DEVELOPMENT MODEL
3 WORKING ON THE DIFFERENT PROFICIENCY LEVELS
4 CONTENT: THE BASIS FOR EACH THOUGHT LEADER
5 NETWORKING: INCREASING YOUR IMPACT AS A THOUGHT LEADER
6 BRANDING: ALIGNING PERSONAL IDENTITY WITH ORGANIZATIONAL PURPOSE
7 SALES: FROM PRESENTING IDEAS TO DRIVING SUCCESS
8 MOBILIZATION: EMPOWERING THOUGHT LEADERS TO MAKE A GLOBAL IMPACT
9 HOW TO LEVERAGE AI IN YOUR THOUGHT LEADERSHIP
10 A FINAL WORD
ANNEX A: PUBLICATIONS
ANNEX B: RELATED WEBSITES
INDEX

Vergelijkbare boeken

  • Introducing the Thought Leader Development Model
    Frank Wammes
    Introducing the Thought Leader Development Model
    € 40,28
  • Level Three Leadership: Pearson New International Edition
    James Clawson
    Level Three Leadership: Pearson New International Edition
    € 102,94
  • Inspirerend leiding geven
    Wim van Dam
    Inspirerend leiding geven
    € 16,50
  • Top of mind
    Lotte Lobé
    Top of mind
    € 24,99
  • Thought leadership
    Mignon van Halderen
    Thought leadership
    € 32,99
  • Social Selling met LinkedIn
    Patrick Petersen
    Social Selling met LinkedIn
    € 10,95

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Blablabla-management
    Leon Schaepkens
    Blablabla-management
    € 22,50
  • De zeven eigenschappen van effectief leiderschap
    Stephen Covey
    De zeven eigenschappen van effectief leiderschap
    € 27,50
  • De 5 frustraties van teamwork
    Patrick Lencioni
    De 5 frustraties van teamwork
    € 20,00
  • Rijp - Impactvol Systemisch Leiderschap
    Barbara Hoogenboom
    Rijp - Impactvol Systemisch Leiderschap
    € 28,50
  • De kleine Covey
    Jan Kuipers
    De kleine Covey
    € 13,99
  • Leidinggeven met Deep Democracy
    Frank Weijers
    Leidinggeven met Deep Democracy
    € 12,00

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Colofon Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

    Personen

      Trefwoorden

        Introducing the Thought Leader Development Model

        Introducing the Thought Leader Development Model
        Frank Wammes
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Introducing the Thought Leader Development Model

        Verwijder uw beoordeling