Sustainable Marketing
A Holistic Approach
Paperback Engels 2021 9781526494634Samenvatting
This unique book explores the sustainability practices that benefit companies, stakeholders and society, by drawing upon the latest research and industry examples. Dissecting the interplay between marketing and society, Peterson encourages us to critically assess the demand for businesses to engage with sustainability guidelines and environmental concerns while remaining profitable.
Trefwoorden
duurzaamheid marketing macromarketing milieu stakeholders maatschappelijk verantwoord ondernemen bedrijfsethiek duurzame bedrijfsvoering holistische benadering triple bottom line consumentengedrag strategisch management innovatie greenwashing transparantie klanttevredenheid duurzame ontwikkeling waardecreatie ketenverantwoordelijkheid merkontwikkeling groene marketing circulaire economie klimaatverandering gedragsverandering concurrentievoordeel
Trefwoorden
Lezersrecensies
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan