Filteren
Trefwoord
6 resultaten
gebondenNederlands377 blz.9789492240262
4e druk
30-3-2021
Dit boek vormt een goede basis voor diegenen die zich willen verdiepen in de Lean Six Sigma aanpak en technieken. Meer
e-bookNederlands136 blz.9789463012720
1e druk
11-2-2020
Transformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving maakt daarbij het allergrootste verschil. Meer
paperbackNederlands84 blz.9789082958928
1e druk
11-2-2019
Direct geld besparen in uw bedrijf zonder enige voorkennis Dit boek is bedoeld voor mensen die zich op een of andere manier willen gaan bezig houden met verbeter-processen. Meer
e-bookEngels319 blz.9789491560620
1e druk
5-3-2014
'The excellent customer journey experience' beschrijft op een praktische manier hoe een multichannel aanpak op een optimale manier kan worden geïmplementeerd en gemanaged. Meer
e-bookNederlands162 blz.9789401810616
1e druk
31-8-2021
andere uitgaves beschikbaar
De Lean Six Sigma Yellow Belt - Mindset, vaardigheden en skill set behoort tot de serie Climbing the Mountain en het volgt de vaardigheden van Lean Six Sigma Academy (LSSA). Meer