Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands376 blz.9789492493484
1e druk
14-3-2019
andere uitgaves beschikbaar
'Foutje, bedankt', 'Goeiemoggel', 'Wij van WC-eend', 'Even Apeldoorn bellen', 'Ik heb nog zo gezegd geen bommetje!' of 'Niet omdat het moet, maar omdat het kan'. Meer
37% KORTING
e-bookNederlands376 blz.9789492493491
1e druk
1-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
'Foutje, bedankt', 'Goeiemoggel', 'Wij van WC-eend', 'Even Apeldoorn bellen', 'Ik heb nog zo gezegd geen bommetje!' of 'Niet omdat het moet, maar omdat het kan'. Meer
paperbackEngels176 blz.9789063696429
1e druk
5-4-2022
In a world where startups are founded every day, this book will act as the ultimate guide and companion to new entrepreneurs, giving them the creative direction needed to make their brand stand out from the crowd. Meer
gebondenEngels290 blz.9781400064281
1e druk
Of u nu een CEO of een fulltime huismoeder bent, u heeft ideeën waar u iets mee wilt doen: een nieuw product op de markt, een strategie die u aan uw baas wilt verkopen, waarden die u uw kinderen wilt inpeperen. Meer
paperbackNederlands105 blz.9789052617121
1e druk
27-12-2011
Marketing en communicatie zijn middelen om een boodschap over te brengen. Van de slimme marktkoopman en ambitieuze ondernemer, tot de professionele overheidsvoorlichter en gewiekste politicus - iedereen maakt er gebruik van. Meer
gebondenNederlands272 blz.9789046826126
1e druk
20-10-2020
De 70's zijn terug. Meer dan ooit fungeren ze als inspiratiebron voor iedereen die zich bezighoudt met kunst, design, mode, film en muziek. Meer
paperbackNederlands216 blz.9789089655455
1e druk
2-10-2020
andere uitgaves beschikbaar
e-bookNederlands352 blz.9789461263452
1e druk
18-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
Je kunt nog zo geweldig zijn, maar als mensen dat niet weten heb je er niets aan. Wil je meer klanten? Verleid ze dan met aantrekkelijke reclame. Meer
paperbackNederlands492 blz.9789090377407
1e druk
12-12-2023
Het boek 'Dutch Ad Men' gaat over die periode. Over de pioniers in de reclame, over mannen en vrouwen, die het reclamevak verder ontwikkeld hebben en over de creatieve hoogtij in de laatste decennia van de vorige eeuw. Meer
paperbackNederlands220 blz.9789493339453
1e druk
5-9-2024
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is een gids voor wie mensen wil mobiliseren voor een doel, oftewel succesvol campagne voeren. Of je de beste influencer van Nederland wil worden of tot de gemeenteraad van je dorp wil doordringen, hier vind je tien lessen om dat te bereiken. Meer