Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									4 resultaten
								
								Trefwoord: Service-recovery
				paperbackEngels160 blz.9789024463435
				1e druk
				3-10-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you online. Maybe they're seated in business class on your flight.					 Meer
							
			
								21% KORTING
			
				gebondenNederlands250 blz.9789462760998
				1e druk
				19-2-2016
						
						Klanten steeds weer weten te boeien en aan je organisatie binden. Het is dé succesfactor – zowel voor het bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands100 blz.9789013121605
				1e druk
				1-5-2014
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands140 blz.9789023249207
				1e druk
				
						
						Dit boek verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en een formule om service echt verdiepend te maken.					 Meer
							
			
								26% KORTING