Filteren
Trefwoord
24 resultaten
paperbackNederlands304 blz.9789021575476
1e druk
3-3-2020
Spotify gaat over hoe een kleine Zweedse start-up een miljardenindustrie volledig ontwrichtte en aan de basis stond van streaming. Meer
gebondenEngels288 blz.9781399718844
1e druk
13-3-2025
An unsparing investigation into Spotify's origins and influence on music, weaving unprecedented reporting with incisive cultural criticism, illuminating how streaming is reshaping music for listeners and artists alike. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789461266071
1e druk
19-4-2024
andere uitgaves beschikbaar
Taylor Swift heeft zich ontwikkeld tot een muzikaal, maatschappelijk en zakelijk fenomeen. Hoe heeft ze dit voor elkaar gekregen? Meer
gebondenEngels560 blz.9781668011065
11e druk
6-8-2025
Dubbed "the industry bible" by the Los Angeles Times, All You Need to Know About the Music Business by veteran music lawyer Donald Passman is the go-to guide for everyone in the music business through ten editions, over thirty years, and over a half a million copies sold. Meer
e-bookNederlands188 blz.9789461266088
1e druk
19-4-2024
andere uitgaves beschikbaar
Taylor Swift heeft zich ontwikkeld tot een muzikaal, maatschappelijk en zakelijk fenomeen. Hoe heeft ze dit voor elkaar gekregen? Meer
paperbackNederlands192 blz.9789086920532
1e druk
18-7-2015
In Noot voor Noot versmelten muziek en recht tot muziekrecht.
De musicus krijgt hier in begrijpelijke taal het recht met betrekking tot muziek uitgelegd. Meer
paperbackEngels277 blz.9789090351551
1e druk
9-12-2021
You need to know your industry and gather business and legal knowledge to equalise the competitive advantage of other key players. Today’s musician needs to be an all-rounder. Meer
paperbackEngels792 blz.9789462988118
1e druk
21-1-2019
This carefully edited volume features 35 authoritative essays by 53 researchers from 14 countries across 6 continents, all of whom are at the cutting edge of media production studies. Meer
paperbackNederlands204 blz.9789013144154
2e druk
13-11-2017
andere uitgaves beschikbaar
De media- en entertainmentbranche kan niet zonder eigen wet- en regelgeving. Deze uitgave biedt een introductie tot alle belangrijke aspecten van dit rechtsgebied. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789082367683
2e druk
14-2-2016
Het boek 'Verdwenen Merken' biedt een uniek overzicht van bekende Nederlandse merken die tussen 1970 en 2015 zijn verdwenen. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789055163045
1e druk
Dit boek helpt organisaties om talenten optimaal in te zetten en te benutten en laat zien hoe Ali B. dat doet. Meer
69% KORTING
gebondenNederlands340 blz.9789463190916
1e druk
22-8-2018
Als je denkt dat een populaire film, een hit op de radio of een topproduct uit het niets kwam en door mond-tot-mondreclame een succes werd heb je het mis. Meer
gebondenEngels198 blz.9780470661062
1e druk
'The Fine Art of Success' laat zien waarom je moet opkijken naar popsterren als Madonna of kunstenaars als Damian Hirst als gids op gebied van innovatie, concurrentievoordeel, leiderschap en als gastheer voor andere zakelijke kwesties. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789058753830
1e druk
27-11-2021
andere uitgaves beschikbaar
Er lijkt iets paradoxaals te zitten in projecten in de creatieve industrie. We omarmen het onvoorspelbare resultaat, maar willen tegelijkertijd zekerheid over kosten en tijd. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789048867721
1e druk
5-9-2023
andere uitgaves beschikbaar
John Schoorl komt uit een familie van ondernemers. Vader en grootvader waren 'biermannen'. Als kind ging hij vaak met ze mee in de biervrachtwagen, de cafés langs, dranken afleveren. Meer
e-bookNederlands140 blz.9789081875912
1e druk
30-4-2012
andere uitgaves beschikbaar
De auteurs schetsen hoe de online wereld de afgelopen 5 jaar is veranderd door Twitter, maar ook door andere realtime diensten van Facebook tot Foursquare tot YouTube. Meer
gebondenEngels192 blz.9780470900529
1e druk
De band 'Grateful Dead' breekt met bijna elke regel in de muziekindustrie. Zij moedigen hun fans aan om hun shows op te nemen en daarvan opnames te maken, ze houden een mailinglijst bij, verkopen concertkaarten rechtstreeks aan hun fans en hebben hun businessmodel opgezet rond hun liveconcerten en niet op basis van de verkoop van albums. Meer
gebondenEngels656 blz.9781408703748
1e druk
1-1-2011
Jobs werkte aan dit boek mee, maar hij vroeg geen enkele zeggenschap over wat erin zou komen te staan. Meer
paperbackNederlands230 blz.9789082108354
1e druk
17-10-2018
andere uitgaves beschikbaar
Digitaal Vermogen, de kracht, macht en potentie van elke organisatie, is een handleiding om je business te ‘hacken’. Meer
e-bookNederlands720 blz.9789000302734
1e druk
6-3-2012
andere uitgaves beschikbaar
Jobs vroeg geen enkele zeggenschap over wat er in dit boek zou komen te staan en wilde het niet lezen voordat het in de winkel lag. Meer