Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									4 resultaten
								
								Trefwoord: Merkwaardering
				paperbackNederlands208 blz.9789492196088
				1e druk
				16-9-2016
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands635 blz.9789491560156
				3e druk
				23-3-2016
						
						andere uitgaves beschikbaar
In dit boek wordt u met hulp van state of the art-visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in de 'New Brand World' en leert u de regels van de 'game of the name'.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels320 blz.9781591391456
				1e druk
				
						
						Wat is authenticiteit eigenlijk? In dit provocatieve en praktische boek definiëren James Gilmore en Joseph Pine wat authenticiteit betekent voor de postmoderne consument en hoe bedrijven hun aanbod als 'echt' kunnen positioneren.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands394 blz.9789090393216
				1e druk
				1-10-2024
										
			
						Met de Hero Brand Approach ontdek je de held in je merk. De kern van deze aanpak is The Story Triangle, de drie-eenheid waarmee alle gedenkwaardige en spannende verhalen zijn gemaakt.					 Meer