Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
5 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands670 blz.9789043037013 5e druk 27-5-2022
Verkooppositie Positie #1884
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk.  Meer
64,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenEngels154 blz.9781119092896 1e druk 2-6-2015
The practical, expert guide to reaching the new consumer Customer–Centric Marketing is a comprehensive game plan on succeeding in the new marketing landscape by focusing on the customer.  Meer
27,07
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands425 blz.9789043033084 4e druk
In deze herziene vierde editie zijn de inzichten van Keller door Heijenga en Schoppen verdiept, verbreed en geactualiseerd met relevante inzichten in...  Meer
61,50
20,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
66% KORTING
gebondenNederlands415 blz.9789043039598 7e druk 7-3-2022
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen.  Meer
46,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands222 blz.9789491560941 1e druk 3-9-2015
Een merk is betekenisvol als het extern relevant is en intern inspireert. Archetypen helpen om de drijfveren en aspiraties van jouw doelgroep en organisatie te doorgronden.  Meer
31,75
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale