Filteren
Trefwoord
8 resultaten
gebondenEngels192 blz.9780470598825
1e druk
22-6-2010
Understand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Meer
paperbackNederlands186 blz.9789036804080
3e druk
8-3-2014
De lezer wordt door middel van opdrachten en casuïstiek uitgedaagd de kennis uit dit boek toe te passen op allerlei sociale en maatschappelijke problemen. Meer
e-bookNederlands208 blz.9789024450749
1e druk
23-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek staat stil bij de opkomst van het stakeholderkapitalisme en laat zien hoe bedrijven en hun bestuurders kunnen voldoen aan de verwachtingen en waarden en normen van alle belanghebbenden. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789044631180
1e druk
12-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Jannet Vaessen, oprichter van WOMEN Inc., laat zien dat het zin heeft om op te komen voor je positie: als je het maar strategisch doet. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789493254473
1e druk
21-5-2024
andere uitgaves beschikbaar
In een land geregeerd door welvarende, hogeropgeleide mensen wordt op een beperkte en soms zelfs schadelijke manier naar armoede gekeken. Meer
paperbackNederlands304 blz.9789462761926
1e druk
6-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
Sterke merken, betere wereld laat zien hoe marketing en mvo steeds meer naar elkaar toe groeien. Meer
e-bookNederlands280 blz.9789083483610
1e druk
23-4-2025
andere uitgaves beschikbaar
Wat is economie? Wat is welvaart? In Alles van waarde staat Dr. Matthias Olthaar stil bij wat de economie écht is, en niet op een manier zoals we gewend zijn. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789492179616
1e druk
8-3-2017
Ze stond met haar Louis Vuitton-hakken stevig op het hoogpolige tapijt. Keek uit over het mooiste stuk van Amsterdam. En coachte mensen op topniveau. Meer