Filteren
Trefwoord
6 resultaten
gebondenNederlands256 blz.9789089656766
1e druk
6-4-2023
andere uitgaves beschikbaar
Je wilt nieuwe klanten aantrekken. Klanten waar je graag voor werkt. En klanten die vooral een gezonde marge opleveren. Meer
paperbackNederlands158 blz.9789090377650
1e druk
1-11-2023
Het digitale tijdperk verandert de wereld van B2B-verkoop ingrijpend, met Artificial Intelligence (AI) als centrale speler. Dit boek is je onmisbare gids voor het doeltreffend integreren van AI in jouw verkoopstrategieën. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789024452163
3e druk
20-2-2023
Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie. Meer
paperbackNederlands206 blz.9789043037624
3e druk
29-4-2020
Sales- en accountmanagement is marktleider in zijn vakgebied. Op een toegankelijke en praktijkgerichte wijze geeft het boek een compleet overzicht van sales- en accountmanagement. Meer
paperbackNederlands244 blz.9789083238319
1e druk
24-4-2024
Het tijdperk van traditionele commerciële teams is voorbij. Ruim 40% van de huidige commerciële werkwijzen is te optimaliseren, of vervangbaar door AI of automatisering. Meer
paperbackEngels240 blz.9781119427681
1e druk
16-10-2018
The ABCs of sales have changed. It's no longer: A-Always, B-Be, C-Closing. The new way of selling is: A-Always, B-Be, C-Contributing to your buyer's journey. Meer