Filteren
Trefwoord
7 resultaten
gebondenEngels204 blz.9780470428788
1e druk
John Hope Bryant, een ex-adviseur van twee presidenten van de VS, betoogt dat de beste route naar succes ligt in het antwoord op de vraag: 'Wat heb ik de wereld te bieden? Meer
paperbackNederlands120 blz.9789014081908
2e druk
13-9-2012
'Relatiebeheer als groeistrategie' biedt de lezer een systematische en stapsgewijze aanpak om meer te verdienen aan de bestaande klantenkring. Het vlot geschreven boek bevat veel voorbeelden en geeft aan hoe u kunt groeien door in uw marketingstrategie uit te gaan van uw bestaande klantrelaties. Meer
paperbackNederlands145 blz.9789081223331
1e druk
31-5-2013
We leven in een netwerkmaatschappij, zowel online als offline. Niet iedereen vindt dit leuk, maar u kunt wel leren netwerken, zodat het leuker én doelgerichter wordt. Meer
e-bookNederlands128 blz.9789492493873
1e druk
2-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Op basis van wetenschappelijke onderzoeken laat Dan Ariely in 'Motivatie' zien hoe we die kennis kunnen inzetten om belangrijke keuzes op de beste manier te maken. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789492196156
2e druk
1-9-2016
De bestseller 'Key Accountmanagement' is geheel herzien. Het laat zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties. Meer
paperbackNederlands278 blz.9789001797140
3e druk
19-7-2011
Bij 30 managementvragen wordt een model gepresenteerd om een mogelijk antwoord te formuleren. Tezamen vormen deze de input van een geïntegreerd strategisch (marketing)plan. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789052619231
1e druk
10-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
'De alignment-factor' toont aan de hand van vier stappen hoe u als communicatieprofessional voor uw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt. Meer