Filteren
Trefwoord
4 resultaten
e-bookNederlands192 blz.9789024465705
1e druk
2-9-2024
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789024465699
1e druk
3-9-2024
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. Meer
gebondenNederlands127 blz.9789082799965
16e druk
5-9-2022
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. Meer
paperbackNederlands368 blz.9789089653284
2e druk
19-10-2017
Jos Burgers houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Meer