Filteren
Trefwoord
34 resultaten
Trefwoord: Klantmanagement
gebondenNederlands336 blz.9789493282094
1e druk
25-1-2023
Dit boek bevat 11 basisrecepten gebaseerd op 150+ jaar gebundelde ervaringsleer van zes Marketing Queens die samen voor heel mooie merken en organisaties werken of hebben gewerkt. Meer
gebondenNederlands304 blz.9789013007534
1e druk
1-12-2012
Er zijn reeds vele boeken over de zin en het belang van het meten van en sturen op klanttevredenheid. Jean-Pierre Thomassen nuanceert in 'Klanttevredenheid, de zin en onzin' echter het belang van tevreden klanten en geeft aan dat tevredenheidsonderzoek wel effectief kan worden ingezet met een positieve Return on Investment. Meer
gebondenEngels292 blz.9780684864662
1e druk
Om de verandering van een productgerichte onderneming naar een klantgerichte onderneming soepel te laten doorlopen, hebben de auteurs een model ontwikkeld dat hierbij helpt. Meer
paperbackEngels640 blz.9789001749842
2e druk
26-2-2021
Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789058758910
1e druk
8-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024418725
1e druk
3-4-2018
andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Literatuurprijs 2018 Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Meer
gebondenNederlands388 blz.9789001292782
3e druk
10-8-2021
Basisboek Sales biedt studenten de kennis en inzichten om zich optimaal voor te bereiden of beter te worden in een aantrekkelijke salesfunctie. Meer
paperbackNederlands488 blz.9789055163243
3e druk
14-9-2020
andere uitgaves beschikbaar
De salesfunctie wordt steeds belangrijker voor veel organisaties. Vooral daar waar de concurrentie toeneemt, individuele wensen van de klant bepalender worden en producten en diensten steeds minder het verschil maken. Meer
paperbackNederlands376 blz.9789001045265
3e druk
8-5-2025
Deze nieuwe editie gaat in op de impact van geavanceerde automatisering in productie en logistiek, van gerobotiseerde pick-and-pack-systemen tot zelfrijdende bestelwagens en zelfs drones voor bezorging. Meer
paperbackNederlands194 blz.9789401800198
1e druk
19-2-2015
Centraal staan de kernprincipes van succesvol regie voeren op zakelijke dienstverlening bij organisaties in de profit en non-profit sector middels de inrichting van een regiebureau. Meer
paperbackNederlands147 blz.9789090330709
1e druk
1-12-2020
In welk stadium je van jouw ondernemerschap ook bevindt, in dit praktische boekje vind je tips die je kunnen helpen om nog succesvoller te ondernemen. Meer
gebondenNederlands450 blz.9789082298123
1e druk
7-8-2020
Het herschreven 'Handboek Online Marketing 7 (#HOM7)' is een compleet, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. Meer
24% KORTING
paperbackNederlands438 blz.9789491743795
2e druk
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek behandelt het salesvak in de volle breedte: van succesvolle salesstrategieën tot praktische gespreksvaardigheden en van een winnend salesplan tot de salesperformance. Meer
76% KORTING
paperbackNederlands200 blz.9789089653468
1e druk
23-11-2016
Er zijn vrijwel geen boeken over hoe je marketing binnen de organisatie integraal organiseert. Daarom is dit boek een must voor wie wil scoren met de marketingorganisatie van morgen! Meer
paperbackEngels200 blz.9789401812528
1e druk
6-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
In this book, the authors draw upon their extensive experiences in small and medium sized organizations to provide a ‘practical and application-oriented path’ to address the many challenges in the world of IT service management. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789492196231
1e druk
26-10-2017
Dit boek introduceert een nieuwe communicatiefunctie. Met nieuwe aandachtsgebieden, met bekende aandachtsgebieden die anders worden ingevuld en met nieuwe werkwijzen. Meer
paperbackNederlands198 blz.9789001783181
1e druk
18-5-2011
'Klantgericht organiseren' is geschreven vanuit het interdisciplinaire vraagstuk. Hoe kan een organisatie klantgericht worden gemaakt? De auteurs gaan in op de theoretische concepten van klantgerichtheid en laten de lezer zien wat er moet gebeuren in een (non-) profitorganisatie om klantgericht te worden. Meer
paperbackNederlands540 blz.9789001298678
7e druk
25-2-2022
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789089536716
1e druk
24-6-2015
In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Meer
paperbackNederlands248 blz.9789090405612
1e druk
19-9-2025
In 'Word een Webdesign Master' lees je hoe je een succes maakt van elk webdesignproject, van de eerste kennismaking tot de lancering én daarna. Niet door harder te werken maar slimmer. Meer