Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Producten

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
3 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands224 blz.9789047009238 1e druk 5-3-2016
In 'Het einde van het midden' beschrijft tijdgeestonderzoeker Farid Tabarki hoe in een vloeibare samenleving het midden geen plek meer heeft.  Meer
25,99
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
e-bookNederlands224 blz.9789492004437 1e druk 9-3-2017
In this book, Farid Tabarki describes how the middle disappears. Travel agents and record companies, as middle men in an antiquated production process, are certainly on the way.  Meer
9,95
Direct te downloaden
paperbackEngels224 blz.9789492004420 1e druk 11-5-2017
In this book, Farid Tabarki describes how the middle disappears. Travel agents and record companies, as middle men in an antiquated production process, are certainly on the way.  Meer
24,95
Gratis verzonden | Vandaag voor 17:00 besteld, volgende dag in huis

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine