Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
10 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands100 blz.9789462760004 1e druk 1-5-2014
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight.  Meer
28,95
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands232 blz.9789013110159 1e druk 24-10-2012
andere uitgaves beschikbaar
'De Customer Delight Strategie' is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid.  Meer
49,95
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
gebondenNederlands250 blz.9789462760998 1e druk 19-2-2016
Verkooppositie Positie #4687
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Klanten steeds weer weten te boeien en aan je organisatie binden. Het is dé succesfactor – zowel voor het bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen.  Meer
53,95
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands194 blz.9789492221674 1e druk 19-9-2017
andere uitgaves beschikbaar
In 'Positief verrast' bespreekt Marieke van der Laan acht praktische instrumenten die je input geven om de Customer Delight strategie succesvol te implementeren in je eigen organisatie.  Meer
23,95
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis
e-bookNederlands100 blz.9789013121605 1e druk 1-5-2014
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #4724
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight.  Meer
39,95
Direct te downloaden
e-bookNederlands194 blz.9789492221926 1e druk 19-9-2017
andere uitgaves beschikbaar
In 'Positief verrast' bespreekt Marieke van der Laan acht praktische instrumenten die je input geven om de Customer Delight strategie succesvol te implementeren in je eigen organisatie.  Meer
10,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands200 blz.9789492196125 1e druk 1-7-2016
Met agile marketing kun je marktaandeel veroveren en behouden door sneller en relevanter dan de concurrent een propositie in de markt te zetten.  Meer
34,95
27,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
21% KORTING
paperbackEngels191 blz.9780857085627 1e druk 23-5-2014
'Gear Up' is een fraai vormgegeven, boeiend en praktisch werkboek voor iedereen die van de grond af een onderneming wil opbouwen of een bestaande onderneming wil laten groeien.  Meer
36,26
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands288 blz.9789024451739 1e druk 29-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3102
De gemiddelde B2B-klant bestaat niet. Wel kun je de verschillende klantsegmenten in kaart brengen en per segment werken aan winstgevende relaties op de lange termijn.  Meer
44,25
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
e-bookNederlands256 blz.9789024451746 1e druk 25-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #5521
De gemiddelde B2B-klant bestaat niet. Wel kun je de verschillende klantsegmenten in kaart brengen en per segment werken aan winstgevende relaties op de lange termijn.  Meer
34,95
Direct te downloaden

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale