Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands100 blz.9789462760004
1e druk
1-5-2014
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight. Meer
paperbackNederlands232 blz.9789013110159
1e druk
24-10-2012
andere uitgaves beschikbaar
'De Customer Delight Strategie' is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid. Meer
gebondenNederlands250 blz.9789462760998
1e druk
19-2-2016
Klanten steeds weer weten te boeien en aan je organisatie binden. Het is dé succesfactor – zowel voor het bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Meer
paperbackNederlands194 blz.9789492221674
1e druk
19-9-2017
andere uitgaves beschikbaar
In 'Positief verrast' bespreekt Marieke van der Laan acht praktische instrumenten die je input geven om de Customer Delight strategie succesvol te implementeren in je eigen organisatie. Meer
e-bookNederlands100 blz.9789013121605
1e druk
1-5-2014
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight. Meer
e-bookNederlands194 blz.9789492221926
1e druk
19-9-2017
andere uitgaves beschikbaar
In 'Positief verrast' bespreekt Marieke van der Laan acht praktische instrumenten die je input geven om de Customer Delight strategie succesvol te implementeren in je eigen organisatie. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789492196125
1e druk
1-7-2016
Met agile marketing kun je marktaandeel veroveren en behouden door sneller en relevanter dan de concurrent een propositie in de markt te zetten. Meer
21% KORTING
paperbackEngels191 blz.9780857085627
1e druk
23-5-2014
'Gear Up' is een fraai vormgegeven, boeiend en praktisch werkboek voor iedereen die van de grond af een onderneming wil opbouwen of een bestaande onderneming wil laten groeien. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789024451739
1e druk
29-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
De gemiddelde B2B-klant bestaat niet. Wel kun je de verschillende klantsegmenten in kaart brengen en per segment werken aan winstgevende relaties op de lange termijn. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789024451746
1e druk
25-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
De gemiddelde B2B-klant bestaat niet. Wel kun je de verschillende klantsegmenten in kaart brengen en per segment werken aan winstgevende relaties op de lange termijn. Meer