Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands9789463792516
2e druk
22-5-2019
Het boek richt zich voornamelijk tot studenten van bacheloropleidingen in de gedragswetenschappen en economisch georiënteerde richtingen. Meer
paperbackNederlands244 blz.9789490783518
1e druk
12-10-2021
andere uitgaves beschikbaar
De Bedrijfsnar laat marketing doordringen tot het stadium nog voor de strategische keuzes kunnen worden gemaakt. Meer
gebondenEngels382 blz.9780470613580
1e druk
In dit boek zet merkengoeroe David Aaker het begrip 'Brand Relevance' uiteen. Aan de hand van een groot aantal cases laat hij zien hoe merkrelevantie de dynamiek in de markt stuurt en hoe dat leidt tot kansen voor uw organisatie. Meer
paperbackEngels160 blz.9780141016405
1e druk
27-1-2005
Wat hebben Apple, Starbucks, Dyson en Pret a Manger gemeen? Hoe kunnen zij zo spectaculair groeien, terwijl anderen achterblijven? Meer