Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
11 resultaten
Alle producten
paperbackEngels188 blz.9789087536763 1e druk 31-1-2012
Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management.  Meer
21,26
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands240 blz.9789037257670 4e druk 16-6-2020
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning.  Meer
43,75
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands232 blz.9789087533120 1e druk 9-6-2009
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1561
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Dit handboek geeft u een gedegen en compleet overzicht van ASL 2, een evolutionaire vernieuwing van het succesvolle en breed toegepaste ASL framework.  Meer
49,-
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands355 blz.9789087538019 1e druk 28-11-2013
Verkooppositie Positie #3633
Evergreen 502 dagen in de top 100
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie.  Meer
43,55
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands267 blz.9789043041300 5e druk 7-6-2023
Verkooppositie Positie #3272
Zonder informatiesystemen zouden de meeste organisaties niet meer functioneren. De technologie is echter kwetsbaar en de mensen die ermee werken maken fouten.  Meer
46,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
e-bookNederlands232 blz.9789087539900 1e druk 16-2-2011
andere uitgaves beschikbaar
ASL, application Service Library, is als publicdomain-standaard hét procesframework voor applicatiemanagement.  Meer
49,-
Direct te downloaden
e-bookNederlands160 blz.9789087530150 1e druk 24-5-2013
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide geeft een introductie tot het framework ASL 2, een evolutionaire vernieuwing van het in 2001 geïntroduceerde en breed toegepaste ASL framework.  Meer
21,26
Direct te downloaden
e-bookEngels732 blz.9789075414486 1e druk 21-5-2013
Voor de tester en de testmanager biedt TMap een leidraad om binnen de context resultaat te leveren voor de opdrachtgever.  Meer
24,95
Direct te downloaden
paperbackEngels226 blz.9789087530815 1e druk 22-10-2019
Dit boek bekijkt de standaard ISO/IEC 20000 en de reikwijdte ervan, evenals de basis voor het concept kwaliteitsmanagement systeem. De basisprocessen worden uiteen gezet en de functies binnen IT service management.  Meer
47,42
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
e-bookEngels201 blz.9789401806169 1e druk 14-8-2020
andere uitgaves beschikbaar
This module covers the 'core' service management activities and expands the current scope of ITIL to include the 'creation' of services.  Meer
111,18
Direct te downloaden
paperbackEngels172 blz.9789401803137 1e druk 19-6-2018
Besides the DevOps Professional Courseware publication you are advised to obtain the publication The DevOps Handbook: How to Create World-Class Agility, Reliability, and Security in Technology Organizations.  Meer
106,08
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine