Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									34 resultaten
								
								Trefwoord: Conceptualiseren
				gebondenNederlands260 blz.9789401486866
				1e druk
				11-10-2022
										
			
						Het vakgebied locatieontwikkeling is volop in beweging. Nieuwe inzichten, veranderende behoeften en grootse uitdagingen vragen om een andere kijk op locaties.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands192 blz.9789063695545
				1e druk
				6-9-2019
						
						Hoe ontwikkel je een concept? En hoe maak je deze toegevoegde waarde zichtbaar, voelbaar en herkenbaar?					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands256 blz.9789089657503
				1e druk
				27-9-2024
										
			
						Word een meester in het creatieve proces en creëer sprankelende communicatie die doelgroepen raakt.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands224 blz.9789001298654
				7e druk
				8-4-2022
						
						Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands224 blz.9789024466580
				1e druk
				22-11-2024
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Ariane van Heijningen vertaalt het eeuwenoude socratische gedachtegoed in heldere vraag- en denktechnieken. Ze breekt daarbij met heilige huisjes in gespreksvoering, zoals de ander zo goed mogelijk willen begrijpen en oplossingen aandragen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands208 blz.9789083149905
				1e druk
				1-6-2021
										
			
						In dit langverwachte boek onthult '8-figure' copywriter Roy Ishak hoe je een originele en onderscheidende schrijfstijl ontwikkelt. Stap-voor-stap, met soms een grap.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands248 blz.9789089652454
				1e druk
				6-2-2019
										
			
						De wereld verandert razendsnel. Diensten en producten kunnen van de ene op de andere dag verouderd zijn.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands160 blz.9789039528181
				1e druk
				7-6-2019
						
						Evenementen organiseren behandelt de stof zoals omschreven in kerntaak P2-K1 Organiseert evenementen uit het kwalificatiedossier Marketing, communicatie en evenementen.					 Meer
							
			
								61% KORTING
			
				paperbackNederlands288 blz.9789053528365
				1e druk
				6-9-2011
						
						Verschillende auteurs constateren dat er fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: behoefte aan inspiratie, aan het bij een betekenisvolle gemeenschap horen en aan zingeving in het algemeen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands240 blz.9789490463298
				1e druk
				19-7-2013
						
						In dit boek wordt het ontwerpproces uit de doeken gedaan. Wanneer is een ontwerp een goed ontwerp, wat te doen als je vastloopt in een proces? Hoe ontwikkel je een concept?					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands200 blz.9789089655509
				1e druk
				16-12-2021
						
						andere uitgaves beschikbaar
In dit praktische, actiegerichte en lekker leesbare boek nemen Martijn Pater en James Veenhoff je stap voor stap mee op een reis richting impact.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands224 blz.9789024466597
				1e druk
				21-11-2024
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Ariane van Heijningen vertaalt het eeuwenoude socratische gedachtegoed in heldere vraag- en denktechnieken. Ze breekt daarbij met heilige huisjes in gespreksvoering, zoals de ander zo goed mogelijk willen begrijpen en oplossingen aandragen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands346 blz.9789001753634
				1e druk
				19-4-2022
										
			
						De mogelijkheden die het evenement biedt om de kracht van live-communicatie succesvol in te zetten zijn ongekend. De toevoeging van beleving en emotie brengen de boodschap van het hoofd naar het hart.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands164 blz.9789024434701
				1e druk
				4-11-2020
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Van een professional mag je verwachten dat hij niet alleen knowhow heeft, maar ook een verhaal bij wat hij doet.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands220 blz.9789001748876
				3e druk
				20-6-2022
						
						'Ontwerpen van Technische Innovaties' biedt studenten een praktische ontwerpmethode voor het doen van onderzoek en het maken van innovatieve ontwerpen in multidisciplinaire teams.					 Meer
							
			
								
				spel (H)Engels80 blz.9789063696184
				1e druk
				21-10-2021
						
						This deck of 80 design tools does credit to its name. Infinite Double Diamond Cards is a card deck to help you turn your ideas into action.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands164 blz.9789024436392
				1e druk
				2-11-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
Van een professional mag je verwachten dat hij niet alleen knowhow heeft, maar ook een verhaal bij wat hij doet.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels290 blz.9781400064281
				1e druk
				
						
						Of u nu een CEO of een fulltime huismoeder bent, u heeft ideeën waar u iets mee wilt doen: een nieuw product op de markt, een strategie die u aan uw baas wilt verkopen, waarden die u uw kinderen wilt inpeperen.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels204 blz.9789063695347
				1e druk
				9-8-2019
						
						This book explains the basic sketching techniques and decisions more in depth and provides much more step-by-step example drawings, which makes it even more suitable for students and professionals who want to become better sketchers.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels160 blz.9789063695064
				1e druk
				5-10-2018
						
						Creativity Works! gives you great instructions on successfully prototyping and selling your ideas, solutions and concepts. Let’s beat the robot and work happily ever after!					 Meer