Filteren
Trefwoord
137 resultaten
paperbackNederlands208 blz.9789492196088
1e druk
16-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. Meer
paperbackNederlands222 blz.9789491560941
1e druk
3-9-2015
Een merk is betekenisvol als het extern relevant is en intern inspireert. Archetypen helpen om de drijfveren en aspiraties van jouw doelgroep en organisatie te doorgronden. Meer
paperbackNederlands670 blz.9789043037013
5e druk
27-5-2022
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. Meer
e-bookNederlands208 blz.9789058759283
1e druk
18-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789001053444
1e druk
13-9-2024
'Met de stroming mee' is een nieuw, handzaam boek waarmee (toekomstige) marketing- en communicatieprofessionals grip krijgen op het merk en de reputatie van een organisatie. Meer
paperbackNederlands136 blz.9789083422909
1e druk
1-7-2024
Iedereen kan nu aan de slag met branding. Weg met ingewikkelde theorieën en onbegrijpelijk jargon. Werk aan een sterk merk met dit toegankelijke boek. Meer
paperbackEngels176 blz.9789063696429
1e druk
5-4-2022
In a world where startups are founded every day, this book will act as the ultimate guide and companion to new entrepreneurs, giving them the creative direction needed to make their brand stand out from the crowd. Meer
e-bookNederlands350 blz.9789491560163
1e druk
1-11-2012
andere uitgaves beschikbaar
In deze geheel vernieuwde versie van 'Branding NL' wordt u aan de hand van state-of-theart visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789024426645
1e druk
23-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
Praktisch, scherp en duidelijk. Met onverwachte invalshoeken en inspirerende cases. Veel handige tips en een direct toepasbaar stappenplan. Meer
paperbackNederlands425 blz.9789043033084
4e druk
In deze herziene vierde editie zijn de inzichten van Keller door Heijenga en Schoppen verdiept, verbreed en geactualiseerd met relevante inzichten in... Meer
68% KORTING
gebondenNederlands398 blz.9789001734459
1e druk
25-4-2022
BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement, ‘The Game of the Name’. Meer
paperbackNederlands112 blz.9789079399703
1e druk
In dit boek deelt Truus Koppelaar-Noort haar kennis en ervaring met de lezer. Zij laat zien dat marketing niet saai is, maar juist voortdurend in beweging is. Meer
42% KORTING
gebondenNederlands240 blz.9789492528407
1e druk
10-11-2019
Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt. Meer
72% KORTING
gebondenNederlands415 blz.9789043039598
7e druk
7-3-2022
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Meer
paperbackNederlands124 blz.9789090386621
1e druk
7-6-2024
Wie wil ik als merk zijn, voor wie, waarom en in welke woorden kan ik die boodschap het best aan mijn klanten overbrengen? Dit boek helpt je op een praktische en snelle manier deze vragen te beantwoorden. Meer
gebondenEngels407 blz.9789043037259
7e druk
8-8-2022
Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses. Meer
paperbackNederlands635 blz.9789491560156
3e druk
23-3-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek wordt u met hulp van state of the art-visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in de 'New Brand World' en leert u de regels van de 'game of the name'. Meer
e-bookNederlands132 blz.9789024452262
1e druk
23-2-2023
andere uitgaves beschikbaar
Het 'Communicatie Model compact' biedt je een complete en overzichtelijke aanpak waarin visie, strategie en uitvoering samenkomen. Meer
paperbackNederlands260 blz.9789024444984
5e druk
9-3-2022
In onze multimediale samenleving, waar de social media nogal eens de boventoon voeren, is beeldvorming steeds belangrijker. Meer
paperbackNederlands340 blz.9789001862688
1e druk
21-5-2016
'Merkpositionering' is een beknopte handleiding over het positioneren van merken. Het bevat de meest recente wetenschappelijke inzichten over positionering en differentiatie. Meer