OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Reclame en verkoop

    Rubriek

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer
    Toon resultaten

    Reclame en verkoop

    Hier vindt u artikelen rond boeken over reclame en verkoop. Van koud bellen en acquisitie tot de offerte. Alles voor salesprofessionals en verkopers.
    Pagina 7 van 354 resultaten
    recensie
    Marketing
    22 mei 2017
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    De klanten van tegenwoordig zijn veeleisender dan ooit als het gaat om verwachtingen van service en een passend aanbod. Een verkoopproces inrichten zonder op tal van manieren gebruik te maken van internet is ondenkbaar.
    recensie
    Reclame en verkoop
    19 mei 2017
    Fred Rutgers
    2-3 minuten leestijd
    Handboek Commerciële Vaardigheden van Stefan Renkema heeft ‘De basis voor plezier in het commerciële vak’ als ondertitel. Wat mij betreft maakt het deze belofte waar.
    recensie
    Marketing
    18 mei 2017
    Aukje Adams
    2-3 minuten leestijd
    Naast het Business Model Canvas, is er nu ook Het Sales Canvas met werkvormen die je inzet om via onderhandelingsstrategieën tot een deal met de klant te komen. Een praktisch doeboekje en een visueel feestje. Ik zie een aantal tools uit de commerciële economie die slim verwerkt zijn in dit boek, jij ook?*
    recensie
    Marketing
    16 mei 2017
    Sjors van Leeuwen
    5-7 minuten leestijd
    De ontwikkelingen van de laatste jaren hebben grote invloed op het inkoop- en verkoopproces van bedrijven. Om te kunnen overleven moeten bedrijven hun commerciële proces volledig op de schop nemen. Hoogste tijd voor een boek over De commerciële revolutie.
    interview
    Marketing
    28 april 2017
    Bert Peene
    5-7 minuten leestijd
    Iedere salesprofessional weet dat een goede voorbereiding het halve werk is. Kennis van de klant is een van de belangrijkste succesfactoren voor succes en toch trekt vrijwel niemand daar voldoende tijd voor uit. Deadlines dringen, targets moeten worden gehaald. Bovendien vinden de meeste salesmensen onderzoek lastig. Welke vragen moet je bijvoorbeeld in welke fase van het salesproces stellen? Het Sales Canvas wil daarbij behulpzaam zijn. Het bestaat uit een boek en een spel, waarin het aanleren van onderzoeksmethoden centraal staat.
    recensie
    Reclame en verkoop
    18 april 2017
    Aukje Adams
    2-3 minuten leestijd
    Wat zijn salesvaardigheden waarover jij moet beschikken om succesvol te zijn? Ten eerste moet jij je productaanbod goed kennen, inlevingsvermogen hebben en over de juiste uitstraling beschikken. Maar vooral moet je goed kunnen luisteren. Luisteren, om te analyseren waar de klant naar op zoek is. Door de juiste vragen te stellen, overtuigend te argumenteren, oog te hebben voor cross selling en resultaatgericht te onderhandelen.
    recensie
    Reclame en verkoop
    13 april 2017
    Désirée Wassing-Boerema
    recensie
    Marketing
    13 april 2017
    Désirée Wassing-Boerema
    3-4 minuten leestijd
    Als zzp-er of kleine ondernemer moet je een duizendpoot zijn. Je bent boekhouder, communicatiemedewerker, marketeer én salesmanager in één. De vraag wie je klant precies is en welke behoefte hij of zij heeft, speelt hierbij een belangrijke rol.
    recensie
    Marketing
    13 april 2017
    Désirée Wassing-Boerema
    3-5 minuten leestijd
    Als zzp-er of kleine ondernemer moet je een duizendpoot zijn. Je bent boekhouder, communicatiemedewerker, marketeer én salesmanager in één. De vraag wie je klant precies is en welke behoefte hij of zij heeft, speelt hierbij een belangrijke rol.
    recensie
    Marketing
    27 maart 2017
    Paul Kruijssen
    3-4 minuten leestijd
    Maak de dingen die je doet voor je klant onovertroffen! Hou het dicht bij jezelf, inspireer elkaar, deel de successen. Structureer je proces en hou het vooral lang genoeg vol want dan wordt het verander-proces een verandersucces, dat moet Jos Burgers vast gedacht hebben toen hij Een fan per dag! schreef.
    preview
    Marketing
    27 maart 2017
    Orly Polak
    2-3 minuten leestijd
    We hadden al weken aan deze deal gewerkt. Geweldig klantcontact met de juiste schakel in het bedrijf. In de vele meetings en belletjes zaten al onze plannen en verwachtingen op één lijn. De offerte was slechts een formaliteit, alle seinen stonden op groen! What could go wrong?
    interview
    Marketing
    27 maart 2017
    Cor Hospes
    6-8 minuten leestijd
    In 2025 verloopt 60% van het verkoopproces zonder de betrokkenheid van de old school verkopers. Organisaties moeten om. Van Sales Centric naar Customer Centric. En daarin spelen social selling, het opbouwen van een fanbase en experience marketing de hoofdrol. Een gesprek met Chief Organic Growth en bestsellerauteur Wessel Berkman: ‘Het is de hoogste tijd voor de commerciële revolutie.’
    preview
    Marketing
    20 maart 2017
    Orly Polak
    2-3 minuten leestijd
    Verleiden is een belangrijk onderdeel van het salesvak: zelfs vóórdat je voor het eerst contact hebt met de klant moet je al nadenken over hoe je het geheel gaat verpakken.
    preview
    Marketing
    16 maart 2017
    Wessel Berkman
    3-4 minuten leestijd
    De commerciële revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die hij ingrijpt op je (commerciele)processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Een preview.
    preview
    Marketing
    13 maart 2017
    Orly Polak
    3-4 minuten leestijd
    Sales is keihard werken dat pas na enkele maanden beloond wordt. Deze uitgestelde beloning zorgt ervoor dat sales geen directe relatie ondervindt tussen de activiteiten die ze ondernemen en de beloning die daarop volgt. Het verkrijgen van de deal gaat in grote zakelijke trajecten in kleine baby stapjes. Elk stapje heeft een gevolg op het wel of niet behalen van succes.
    recensie
    Marketing
    13 maart 2017
    Rein Hof
    4-5 minuten leestijd
    Eén fan per dag. Hoe overtref je de verwachtingen van klanten? Deze vraag wordt beantwoord in het nieuwste boek van Jos Burgers. Burgers is een topauteur met titels als Geef nooit korting, Gek op gaten en De Wet van Snuf. Meer dan 200.000 verkochte boeken, 150 presentaties per jaar. Iemand die met passie en overtuiging vertelt over klantbeleving.
    recensie
    Reclame en verkoop
    8 maart 2017
    Geert Vandamme
    2-3 minuten leestijd
    In Social selling masterclass klinkt de baseline ‘omarm Uw klant’ als een credo. In een veranderende verkoop- en marketingwereld pleit de auteur voor een verkoper die zijn klant van binnenuit kent, en dankzij een ingesteldheid van menselijkheid de concurrentie steeds een streepje voor is.
    recensie
    Marketing
    6 maart 2017
    Ineke Smits
    2-3 minuten leestijd
    Jos Burgers heeft wat mij betreft de gave om tijdens zijn presentaties en in zijn boeken de vaak complexe of lastige situaties en uitdagingen als ondernemer te vereenvoudigen, dus ben ik erg benieuwd naar zijn nieuwe boek Eén fan per dag.
    recensie
    Marketing
    27 februari 2017
    Aukje Adams
    3-4 minuten leestijd
    Bijna alle boeken van Jos Burgers zijn bestsellers, zeer lezenswaardig en amusant. De meeste boeken, zoals  Gek op gaten, Geef nooit korting, en De wet van snuf gaan over klantgerichtheid en klanttevredenheid.
    recensie
    Marketing
    27 februari 2017
    Pierre Pieterse
    4-6 minuten leestijd
    Allereerst: ik ben al jaren groot Jos Burgers-fan. Ik hou van zijn verhalen, zijn humor en bovenal vind ik het geweldig hoe Jos zijn boodschappen consistent houdt met zijn gedrag: Burgers gedraagt zich precies zoals hij zelf predikt.  

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden