Little book of Louis Vuitton
Het verhaal van het iconische modehuis Louis Vuitton
Gebonden Nederlands 2021 1e druk 9789021587660Samenvatting
'Little book of Louis Vuitton' is een prachtig geïllustreerd verhaal van een van ’s werelds meest luxueuze modehuizen.
Over de jonge Louis die zijn fortuin zocht in Parijs, de transformatie van bagagebedrijf naar high fashion label, de wereldwijde expansie in de jaren tachtig, de oprichting van het machtige mode-conglomeraat LVMH en de aanstelling van Marc Jacobs.
Trefwoorden
louis vuitton luxemerken mode lvmh geschiedenis marc jacobs tassen biografie haute couture nicolas ghesquière virgil abloh ondernemerschap luxe-industrie familiebedrijf modegeschiedenis iconische merken wereldoorlogen parijs merkidentiteit roaring twenties modehuis marketing succesfactoren influencers wereldwijde expansie
Trefwoorden
Specificaties
Thema classificatie
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
De eerste jaren
Familiebedrijf
In en na de tweede wereldoorlog
Wereldwijde expansie
Marc Jacobs
Het erfgoed herleeft
Signatuurstukken
Noten
Register
Verantwoording
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan